27. října 2011

Seznam funkcí které můžete na RPGblogy vykonávat

Nabízíme všem členům našeho budoucího týmu:
· reklamu na Vaše vlastní stránky
· budete uvedeni jako spoluautoři stránek
· zíkskáte nové zkušenosti
Požadujeme:
  • spolehlivost
  • návštěva stránek alespoň jednou za 14 dní
  • zkušenost s RPG velkou výhodou
Funkce: Hodnotitel RPG
Náplň práce: Hodnocení přihlášených RPG, které o to mají zájem, udělování hvězdiček.

Funkce: Správce soutěží
Náplň práce: Rozmísťování modrého prasátka, vypisování měsíčních soutěží a určování vítěze. Nápní není rozmísťování reklamy za výhru. Pokud budete zastávat tuto funkci, Vaše RPG se nesmí účastnit žádné soutěže.

Funkce: Kontrolor funkčnosti stránek
Náplň práce: Kontrola, jestli správně fungují odkazy, jestli někde není něco špatně a popřípadě i oprava gramatických chyb (samozřejmě ne kontrola všech článků, ale jen takové rychlé přehlédnutí). Pokud si návštěvníci ale budou stěžovat, že něco nefunguje dlouhodobě, bude tato funkce kontrolorovi odebrána.

Funkce: Správce fóra
Náplň práce: Můžete měnit design, navrhovat témata a prostě budete mít úplně volnou ruku, co se fóra týče.

Funkce: Designér
Náplň práce: Úprava designu blogu. V této funkci je nutná při každé změně domluva se správci stránek, aby byly zachovány hlavní rysy blogu.

Pokud máte zájem o nějakou z těchto funkcí tak napište do komentářů a nějak se dohodneme. Popřípadě můžete odeslat pomocí formuláře rovnou email. Pokud máte zájem, můžete se nám hlásit až do 13.listopadu, poté ze zájemců vybereme ty, kteří se budou pro danou funkci nejlépe hodit.



3 komentáře:

  1. Ahoj, já bych o to zájem měl ;) Zkušenosti mám a spoeh na mě snad je =D přikládám i můj mejl: jakub.vondra@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já zajem mám. Jedno rpg jsem tu už hodnotila a proto se ucházím o funkci Hodnotitele Rpg. Kontakt máš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mala by som záujem o hodnotenie RPG blogov.
    Som adminkou jednej RPG takže dáke skúsenosti mám. Môj mail je lasky.jane@gmail.com

    OdpovědětVymazat