25. října 2011

Hodnocení Rpg Twilight od Lily

Rpg Twilight**
Autor: Leah
Hodnocení od Správce RPGblogy:
Design:
Vzhled webu takový jako celkový se mi líbí, hodí se k tématu. Akorát mi poměrně vadí že když si kliknu například na rubriku "profily" tak se zpátky nijak nedostanu na hlavní stranu, na hlavní stranu se dostanu pouze tak že budu několikrát klikat na tlačítko "zpět". Také vzhledy některých knih by bylo dobré poupravit protože v některých hracích knihách je velká velikost písma a v některých zase zbarvení pozadí které doslova bije do očí.

Jak často rpg hráči hrají:
Ráda bych řekla že na tomto RPG se hodně hraje ale tak to říct nemůžu protože jsem nenašla ani jednu aktivní knihu a vlastně jsem nenašla žádnou knihu kde by se hrálo. Všimla jsem si že se hraje pouze v některých domech a to ještě ke všemu špatným způsobem. Myslím si že by nebylo od věci kdyby si hráči přečetli jak mají vlastně hrát.Aktivnost autora blogu:
Takže pokud jsem si dobře všimla tak poslední příspěvek od autora v sekci "aktuální info" je z datumu 1.9.2011 což si myslím že nestačí. Kdyby se autor blogu staral víc a měl více spřátelených blogů popř. více reklam tak by to na RPG natáhlo více hráčů. Na aktivnosti autora blogu je také vidět že poslední profil je přidán 1. září a dlouho žádný jiný.

Možnosti RPG:
Každý hráč má nějakou možnost získat svoje peníze které se jmenují "Mooncrown". Za tyto peníze si mohou koupit auto, dům, krev či mazlíčka. Bankovní účet si musíte založit v bance což se mi líbí protože je to jako ve skutečnosti.

Celkový dojem:
RPG jako takové se mi líbí ale potřebuje ještě hodně zapracovat a určitě by to chtělo nějakou aktivitu hráčů a adminů. Tomuto RPG dávám hvězdičky dvě protože jak už jsem řekla vzhled na mě dojem udělal ale když jsem so potom podívala do knih a ty zely prázdnotou tak mě to trochu zamrzelo protože si myslím že s trochou práce a snahy by se tato hra mohla vyšplhat výše.

Žádné komentáře:

Okomentovat