15. května 2011

Hodnocení Gastinia od Mary

Gastinia**

autor: w.m.

http://www.rpg-krajina.estranky.cz/

 Hodnocení od správce RPGblogy:

Design:

Design je neobvyklý, ale upřímně řečeno se mi moc nelíbí. Možná by stačil obyčejný design a nedělat tam nějaké 3D rozvržení blogu (žádné kvádry, obdélník by stačil). Samozřejmě někomu se to může líbit, takže možná, že někoho to zaujalo. Pak bych také možná doporučila barvu přispůsobit záhlaví - tedy buď změnit barvu celé stránky do nějaké zelené nebo zvolit jiný obrázek do záhlaví. Menu je přehledné. Akorát bych doporučila místo názvu "Seznam" napsat spíše "Seznam hráčů" nebo něco podobného, protože na první pohled není jasné, co se v rubrice nachází. Co se mi na blogu líbí je hned na úvodní stránce takový vzkazník, kam autor píše aktuální zprávy a zřejmě i návštěvníci blogu tam mohou přispívat.

Jak často hráči RPG hrají:

Prošla jsem všechny místnosti tohoto RPG a zjistila jsem, že se zatím moc nehraje. Příspěvky jsem našla pouze v "hotelové chatě", "Nádraží" a "Knihovně" a ještě ke všemu tam je příspěvků poze pár. Nicméně RPG je v provozu teprve krátce, proto si myslím, že je jen otázkou času, kdy se to tam více rozjede. K místnostem bych pak měla ještě jednu připomínku pro autora: v "Parku" není moc dobře vidět v návštěvní knize písmo. Doporučuju buď změnit pozadí nebo zvolit nejlépe bílé písmo. Do "Hotelové chaty" bych pak doporučila menší obrázek, jelikož zasahuje do písma.

Aktivnost autora blogu:

"weika: Omlovám se za neaktivitu Boužel jsem toho měla moc ve škole a na PC jsem nestíhala " -> toto je napsané na úvodní stránce. Samozřejmě je to již několik dní staré a hned další příspěvek o tom, že byly přidány nové místnosti znamená, že se autor snaží blog vylepšít a zdokonalit. Stránky se také od mé poslední návštěvy rozšířily o nějakou tu rubriku a články. Takže autor se o RPG opravdu stará.

Možnosti RPG:

RPG je zřejmě opravdu teprve v začátku, takže moc možností ještě není. Každopádně se mi velmi líbí nápad s kurzy elfštiny, který se ale evidentně teprve rozjel a nevím, jak budou kurzy probíhat. Možná by to chtělo o kurzech uvést více informací a myslím si, že pak by RPG přilákalo i více hráčů. Nyní je o kurzech napsáno pouze to, jak se přihlásit a kde je sídlo kurzů.

Celkový dojem:

Pokud bych hledala nějaké RPG, kam bych se chtěla přihlásit, tento blog by mě určitě na první pohled neupoutal. Jak už jsem uvedla - změna designu by prospěla. Nicméně když jsem se stránkami proklikávala, myslím si, že za nějakou dobu, pokud autor bude na RPG nadále pracovat, by mohlo toto RPG být zajímavé. Prozatím hodnotím dvěma hvězdičkami.

Pro autora tohoto blogu: Pokud něco na svých stránkách upravíš, můžeš zažádat o aktualizaci hodnocení přidáním komentáře k tomuto článku.

2 komentáře:

  1. Pravda.Okolo desingu s vámi souhlasím - ze začátku jsem hrábla a pak jsem na to nedbala. RPG je nové a nepočítala sem, že to půjde tak pomalu. Včera jsem vytvořila novou verzi Gastinie - FOR(um) verzi(jednodušší fórum)

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě - nic nejde rychle a RPG už vůbec ne, takže pokud máš mezery v designu, zas až tak nic hroznýho se neděje..;).. a koukám, že sis vzala radu vážně, tak děkuju, že ne mě dáš..;):).. jinak to zjednodušení vypadá dobře... každopádně až se ti trošku rozjede, tak třeba požádej o aktualizaci hodnocení, abys tam měla o něco lepší hodnocení (pokud se to ovšem vylepší..:-D, což snad ano;))

    OdpovědětVymazat