13. května 2011

Hodnocení Vampýrská akademie od Mary

Vampýrská akademie****

autor: Daniela.white

http://vampyrska-akademie-rpg.webnode.cz/



Hodnocení od správce RPGblogy:

Design:

Obyčejný, ale přesto se mi líbí. Menu je obsáhlejší, ale zdá se mi přehledné. Další informace se dají naleznout i po pravé straně, kde je napsaný takový úvod pro nové hráče. Uprostřed na hlavní stránce pak najdete zřejmě aktuální informace o blogu. Pak bych taky chtěla pochválit obrázky různě rozmístěné u článků nebo v místnostech, které se mi ve většině případů opravdu líbily.

Jak často hráči RPG hrají:

Pokud chcete navštívit nějakou místnost, dostanete se tam po kliknutí na "Akademie Svatého Vladimíra". Rozbalí se vám v menu nabídka místností, kam můžete vejít. Prošla jsem několik místností a tady jsou připomínky k některým z nich: v kavárně U Svatého Vladímíra jsou na můj vkus až příliš velké obrázky na nápojovém lístku. V kavárně se hraje celkem dost často v posledních dnech."Učebny" se pak dále též dělí na další podstránky. Tam se mi velmi líbí, že u každého předmětu je vždy napsaný nějaký text týkající se toho předmětu - obzvláště mě zaujalo "Chování a fyziologie zvířat".Pak bych jen chtěla upozornit autora, že pro vstup do místnosti tam nemusí nechávat odkaz s názvem "Návštěvní kniha", ale může ten odkaz přejmenovat například na "Vstoupit" nebo něco podobného. Všimla jsem si, že všude je u vstupu do místnosti něco takového "Návštěvní kniha - Jezero".

Aktivnost autora blogu:

Jelikož na hlavní stránce není vidět, kdy se přidávají články, těžko říct, jak často autor RPG navštěvuje. RPG se mi ale zdá až na pár maličkostí propracované, takže minimálně dříve na RPG autor hodně pracoval.

Možnosti RPG:

V RPG jsem našla článek "Soutěže", kde jsem našla jednu soutěž, která zřejmě právě probíhá. Není tam však nikde uvedeno, kdy byla zahájena.
Do RPG se pak mohou (podle úryvku z "Pravidla hry") přihlásit pouze lidé, kteří četli knihu "Vampýrská akademie" nebo aspoň vědí, o co se jedná. Pak se mohou přihlásit a hrát za různé druhy(?), které mají vlastní kolej a pokoje.

Celkový dojem:

Tyto stránky mě nejprve úplně nezaujaly, ale po bližším prozkoumávání mě nakonec celkem oslovily. Váhala jsem mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami. Nakonec jsem se rozhodla, že budu hodná a udělím čtyři hvězdičky.

Pro autory tohoto blogu: Pokud něco na svých stránkách upravíte, můžete zažádat o aktualizaci hodnocení přidáním komentáře k tomuto článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat