15. května 2011

Hodnocení HP-clubík od Mary

HP-clubík*****

Autoři: Rowena, Arunai a Elis

http://hp-clubik.blog.cz/

 Hodnocení od správce RPGblogy:

Design:

Jednoduchý, ale na první pohled nezajímavý. Menu je velmi obsáhlé, ale i přesto přehedné a musím říct, že při čtení tohoto menu jsem si říkala, že by nebylo špatné se do takovéhlelo RPG přihlásit. Možná bych jen doporučila více zvýraznit odkazy na pozemky aj. pod záhlavím. Nejprve jsem si jich vůbec nevšimla.

Jak často hráči RPG hrají:

Stačil už jen pohled na počítadlo návštěvnosti a bylo jasné, že tyto stránky navštěvuje dost lidí. Pak jsem se byla podívat v některých místnostech - ve všech, ve ktrerých jsem byla, jsem našla velké množství příspěvků. Na hradě se dají najít jak RPG místnosti s popisem té místnosti, tak bez popisu, ale také NON RPG místnosti. V "Knihovně" se pak dají najít i různé články od hráčů (jako třeba povídky nebo poezie) a mnoho dalšího. Počet přihlášených hráčů a rozdělení do kolejí pak naleznete úplně dole na stránce.

Aktivnost autora blogu:

Ani nevím, co bych sem měla psát. Autoři se o RPG evidentně velmi dobře starají. Články se objevují velmi často a online hodiny taktéž. V menu se pak objevují také dost často novinky, které poznáte podle ikonky "new".

Možnosti RPG:

Sem bych toho mohla napsat opravdu hodně. Ať už je to v menu část, kde jsou napsané nejbližší narozeniny postav RPG, nebo vůbec bodování do školního poháru, kde mezi sebou soutěží Nebelvír, Havraspár, Mrzimor a Zmijozel, jak tomu bylo v opravdových Bradavicích. Dále se mi líbí, že každá z kolejí má také své vlastní stránky. Všechny stránky vypadají zajímavě a design se mi až na malé výjimky také líbí. Nejvíce mě zaujal web Zmijozelu. Co bych také ocenila je "Průvodce clubíkem", který naleznete kousek pod záhlavím a kde autoři RPG postupně seznamují potenciální hráče s RPG a radí, jak se přihlásit a co dělat pak. Další zajímavou věcí jsou online hodiny, které se (zřejmě nepravidelně) objevují na stránkách v menu pod nadpisem "Hodiny". Přečetla jsem si jednu hodinu a výklad se mi opravdu líbil. Na konci je pak zadání úkolů a do kdy se úkoly posílají. RPG také naleznete na facebooku.

Celkový dojem:

Paráda, nádhera! Prostě první stránky, které jsem hodnotila a kterým mohu udělit 5 hvězdiček. Sice můj první dojem nebyl tak úžasný (chtělo by to nějaký design, který více upoutá), ale nakonec se mi stránky velmi líbily. Bohužel jsem neproklikala úplně všechno, protože bych tady byla asi až do zítřka, jelikož na stránkách je toho opravdu hodně. Špatná zpráva pro potenciální zájemce - v tuhle chvíli je registrace uzavřena, takže si na přihlášení budete muset ještě počkat.

Pro autora tohoto blogu: Pokud něco na svých stránkách upravíš, můžeš zažádat o aktualizaci hodnocení přidáním komentáře k tomuto článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat