25. května 2011

Hodnocení Alagaesia od Mary

Alagaesia*****

autoři: Islanzadí de Eamë, Elva Aiglow, Arya de Eamë, Správce říše

http://alagaesia.aspone.cz/


Hodnocení od správce RPGblogy:

Design:

Design se mi líbí, je příjemný a stránky obsahují mnoho obrázků. Menu je velmi obsáhlé, ale přehledné. Dole se dokonce zobrazují hráči, kteří jsou právě online. Dále se mi pak líbí v rubrice "Naše reklama" velké množství bannerů, ať už jen obrázků nebo dokonce videí.

Jak často hráči RPG hrají:

Jak se zdá, hráči hrají toto RPG velmi často. Prošla jsem několik místností a zjistila, že hráči hrají dá se říct každý den a ke každému dni je vždy napsáno velké množství příspěvků (snad nejvíce, co jsem zatím při hodnocení viděla).Hodně příspěvků najdete například v lese. Pokud jde o místnosti, chtěla bych jen upozornit, že by možná bylo vhodné v místnosti "Antharra" zmenšit nebo změnit obrázek, jelikož zasahuje do textu. Musím se přiznat, že jsem opravdu neprošla všechny místnosti, jelikož jich je velké množství. Prošla jsem náhodně některé a nikde jsem nenašla místnost, kde by nebyl alespoň jeden příspěvek.

Aktivnost autora blogu:

Ať už jde o design, menu, přidávání článků nebo jiné vychytávky na blogu, jde z nich vidět, že se autoři o RPG opravdu starají. Jinak nemám co dodat- prostě na RPG autoři vážně pracují. Zvláště bych pak ještě chtěla například upozornit na zajímavý článek v rubrice informace (článek publikovaný 31. března), kde jsou informace o hraní (nejpoužívanější místnosti, nejstarší postavy, měsíc nepřihlášení, atd.).

Možnosti RPG:

Tak jako ve většině RPG samozřejmě můžete mít své domy. Dále se mi velmi líbila "Tajemná krajina", kde můžete získat dokonce i rytířský titul, ale musíte projít "několika stupni nebezpečí, přičemž vás někdo může zabít. Dále v RPG můžete soutěžit a získávat taky body, za které pak můžete třeba hrát za ještě jedu postavu nebo obživit postavu z archivu. Ještě bych jen chtěla podotknout, že světle růžové písmo je hůře vidět (viz "Soutěže"). Pak bych ještě chtěla upozornit autory na špatně viditelné nadpisy v pravidlech v "Informacích o hře" - nadpisy jako "Svadba" (pozor, tam máte chybu - Svatba), "Rozvod" apod. Musím vám vytýkat takové maličkosti, jelikož žádné větší problémy jsem nenašla.

Celkový dojem:

Z těchto stránek mám velmi dobrý dojem. S čistým svědomím mohu udělit 5 hvězdiček z pěti a RPG doporučit. Možná, že se pár chyb v  RPG najde, ale to by se spíše zjistilo až po nějaké době hraní.

Pro autory tohoto blogu: Pokud něco na svých stránkách upravíte, můžete zažádat o aktualizaci hodnocení přidáním komentáře k tomuto článku.

5 komentářů:

  1. Děkujeme, velmi si toho vážíme ;). K tomu designu bych chtěl ještě (^^skromně^^ :D) dodat, že každý registrovaný uživatel si momentálně může vybrat z dalších 5 skinů. Takže pokud by se někomu nelíbil třeba vzhled tak nemusí zoufat.... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toho sem si ani nevšimla..:-D..tak to je další bod k dobru..;)..akorát bohužel 6 hvězdiček udělit nemůžu..:/:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ani se vám nedivím já sám pomalu už strácím přehled kde co přesně je ... každopádně web skrývá spoustu dalších maličkostí, kterých si na první pohled nevšimnete, a které vám (doufám) spestří a zjednoduší celou hru. Konec konců naše PRG nedávno oslavilo první narozeniny. PS: 6 hvězdiček by bylo bývalo pěkných, ale nevím jak by se to vysvětlovalo ostatním RPG :\

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já jsem blog jenom jednou prošla a hodnotila. Hráči, kteří na něm hrají jsou tam častějc, takže ti potom ty maličkosti asi lépe objeví. A gratuluju k prvním narozeninám..;)..mimochodem teď někdy slavilo první narozeniny i RPG TMA...;)..P.S.: no a asi špatně by se to vysvětlovalo..:-D

    OdpovědětVymazat
  5. A já chci jenom upozornit, že velké obrázky jsou ve všech místnostech nových ras (pro neznalé: Antharra, Sehir, Stownrend), všude jinde jsou obrázky v pořádku :) A pravopisná chyba je opravena... Bóže, bóže, kdo to psal? *tváří se nenápadně a přitom se červená jako rajče* :D

    OdpovědětVymazat