8. května 2011

Hodnocení Twilightworld-rpg od Mary

Twilightworld-rpg ****

Autoři: Marcus, Aro a Caius

http://twilightworld-rpg.blog.cz/



Hodnocení od správce RPGblogy:

Design:

Zajímavý, upoutá na první pohled. Možná jen záhlaví je moc veliké. Ale celkově se mi design líbí. Menu je přehledné a srozumitelné. Na stránkách se dá dobře orientovat. Pravidla pro hráče jsou srozumitelná a jasná.

Jak často hráči RPG hrají:

V RPG najdete poměrně velké množství místností. Musím se přiznat, že jsem neproklikala úplně všechny, ale závěr z toho mám - příliš mnoho místností. Některé z nich dokonce vůbec nebyly ještě použity (jako například celá kategorie "Svět", kde najdete například Londýn, Prahu atd. - místnosti byly vytvořeny 14. února 2011 a neobsahují ani jeden příspěvek). Mezi nejnavštěvovanější místnosti v těchto dnech zřejmě patří "Pláž", kterou najdete v podkategorii "La Push", která se nachází v kategorii "Forks a okolí". Mezi zajímavé místnosti patří například "Night Club Underground" (najdete ho v kategorii "Obchodní zóna"), kde se nabízejí celkem lákavé drinky, ale poslední člověk klub navštívil 29. října 2010. Jinak co jsem koukala, tak ve spoustu místnostech je celkem dost příspěvků. Některé jsou ještě z loňska, některé dokonce i ze dneška (7. května 2011).

Aktivnost autora blogu:

Autoři se zřejmě o RPG velmi dobře starají. O tom svědčí i velké množství přihlášených postav. Vypadá to, že každý týden přibude vždy několik nových článků, jako jsou profily postav, novinky nebo upozornění. Autory bych ještě chtěla upozornit na jednu věc - v sekci "Pravidla" není v článku "Souboje" vidět text, jelikož je bílý na bílém podkladě a abychom ho mohli vidět, musíme si text označit. Doporučuju text přebarvit.

Možnosti RPG:

Jak už jsem psala, v RPG najdete velké množství místností. Na jednu stranu je dobré, že si hráč může vybrat z velkého množství míst, kam chce jít. Na druhou stranu se ale hráči musí velice obtížně hledat, když si chtějí s někým zahrát. Pokud jde o to, co hráči mohou, líbí se mi, že si hráči mohou zažádat o vlastní dům. Dále se mi líbí to, že postavy, které už RPG opustily jsou zapsány v "Archivu postav", kde je stále jejich profil i s důvodem, proč postava opustila hru.

Celkový dojem:

Tyto stránky na mě udělaly dobrý dojem. Jedinou velkou výtku bych měla k těm místnostem. Myslím si, že by celkem prospělo pár jich umazat. Tomuto blogu dávám čtyři hvězdičky z pěti.

Pro autory tohoto blogu: Pokud něco na svých stránkách upravíte, můžete zažádat o aktualizaci hodnocení přidáním komentáře k tomuto článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat