2. září 2011

Hodnocení Londýn pod parou od Mary

Londýn pod parou***

Autor : "Havran" (Admin team)

http://www.londynpodparou.hys.cz/

Hodnocení od správce RPGblogy:

Design:

Design webu se mi líbí a hodí se k tématu. Stránky jsou opravdu přehledné. Pokud jde o herní fórum, možná by lépe vypadal světlý design. Dále pak na fóru chybí odkaz na web.

Jak často hráči RPG hrají:

Do RPG je přihlášeno několik hráčů, ale podle mě je chyba v tom, že jsou tam zatím pouze dva studenti - zbytek jsou zaměstnanci školy. Možná by to chtělo v tuto chvíli nabrat hlavně studenty. Prošla jsem většinu místností, ale bohužel jsem našla příspěvky pouze v ředitelně. Je ovšem možné, že hráči hrají například v "Eldamarských horách" nebo v "Saint Selde", kde nejsou klasiké místnosti, ale chat a tedy nevidím, jestli se tam někdy hrálo nebo ne. Pak bych chtěla jenom navrhnout změnu barvy návštěvní knihy pro "Velkolepý sál", jelikož růžová barva mi nesedí ani k celkovému vzhledu stránek ani přímo k té místnosti (bylo by možná vhodnější zvolit nějakou béžovou, která se i více hodí k obrázku sálu). Ale to už je jenom detail.

Aktivnost autora blogu:

Bohužel, nemám ifnormaci, jak dlouho je už RPG v provozu. Pokud je toto RPG "mladé", tak se o něj autor zřejmě stará. Je tam téměř všechno, co by RPG mělo mít, i když postrádám něco, co by mě přímo nějak uchvátilo a donutilo hrát toto RPG. Co se mi líbí je nápad s tím, jak se dají v RPG kupovat věci. V jiných RPG jsem zatím viděla prostě článek a hráči dolů psali komentáře. Zde je místo toho pod článkem aplikace z blueboardu.cz , kam hráč uvede email a svou objednávku a ta se (pravděpodobně) doručí autorovi přímo na email.

Možnosti RPG:

V RPG má každý hráč své peníze - zlaté - za které si může kupovat věci. Například zbraně, ale i oblečení nebo zvířata (draci, koně a vlci). Mně osobně se líbí obchod s vlky - prodávat tato zvířata jsem snad v žádném RPG neviděla. Většinou se prodávají draci, kočky, sovy, ... Další zajímavostí jsou "Noviny". Ty mají vlastně své stránky. "Otevření novin", jak je uvedeno na stránkách, bylo 6. června 2011. Noviny v tuto chvíli mají pouze jednoho zaměstnance a je vypsán konkurz na redaktory - zájemci musí napsat článek a pak odpovědět na nějaké otázky. Možná bych pak ještě doporučila správci, aby na stránky uvedl (třeba do menu) odkaz na stránky akademie.

Celkový dojem:

Kolik hvězdiček vlastně tomuto RPG udělit? Tentokrát je to opravdu těžké. Na RPG zase žádné zásadní chyby nevidím, ale chybí tomu něco, co by nějak upoutalo a přilákalo hráče. Nakonec tedy uděluji tři hvězdičky a to hlavně kvůli malé aktivnosti hráčů a, jak už jsem uvedla, chybějící přesvědčující věci, která by mě donutila dát hvězdiček víc.

Pro autory tohoto blogu: Pokud něco na svých stránkách upravíte, můžete zažádat o aktualizaci hodnocení přidáním komentáře k tomuto článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat