26. srpna 2011

Hodnocení Dragon Riders od Mary

Dragon Riders*****

Autoři : Tia, Ylia. Mia, Varda +
moderátoři

http://www.dragon-riders.eu/

Hodnocení od správce RPGblogy:

Design:

Design se mi velmi líbí. Zvláště obrázek záhlaví je pěkný. Barvy stránek jsou zvoleny vhodně. Menu je přehledné. Pokud jde o herní fórum, i tam se mi líbí vzhled.Co bych ale vytkla je to, že na stránkách není nikde zřetelně uveden kontakt na autory RPG.

Jak často hráči RPG hrají:

Do hry je registrováno velké množství hráčů. V herních místnostech se také nachází hodně přípěvků a musím říct, že se mi líbí, že příspěvku jsou z velké části dlouhé, že hráči nepřidávají pouze krátké příspěvku typu *přijde, sedne si a kouká*. Počet herních místností mi přijde úměrný k počtu hráčů.

Aktivnost autora blogu:

Na tomto RPG si někdo opravdu vyhrál. Zdá se mi propracované a srozumitelné pro všechny hráče. Líbí se mi popisy jednotlivých herních místností. Pro hráče jsou také k dispozici "Reálie hry", které naleznou na Webu (nikoliv ve fóru).

Možnosti RPG:

Hráč si může zvolit rasu (člověk, elf, půlelf, trpaslík).  V RPG také naleznete questy (neboli výpravy) a miniquesty. K dispozici je tako pokec mimo RPG. A právě tam, v tématu "Srazy" naleznete předměty s logem Dragon Riders. Musím říct, že to vypadá velmi pěkně. Dále si hráči mohou podrobně vytvořit svůj profil, neboli kartu. Profily jsou velmi pěkne propracovány. Co se mi dále na RPG líbí je to, jak člověk vidí velké množství inforamcí - tedy například to, kdy se kdo přihlásil naposledy, kdo je zrovna online nebo statistiky. Hráči si také mohou přidat ostatní hráče do "přátel" nebo naopak do "nepřátel". Hráči si také mezi sebou mohou posílat soukromé zprávy a také na svém profilu uvést informace o sobě (ne o své postavě), jako například zájmy, věk nebo bydliště.

Celkový dojem:

Tyto stránky se mi opravdu líbí a myslím, že každý se mnou souhlasí, když udělím 5 hvězdiček.

Pro autory  tohoto blogu: Pokud něco na svých stránkách upravíte, můžete zažádat o aktualizaci hodnocení přidáním komentáře k tomuto článku.

1 komentář:

  1. A team. Musím souhlasit, tohle RPG je totiž opravdu podařené a i když mám kvůli pár číčovinám ohledně RPG, které tento tým stvořil taky rozepře s adminy regnul bych se rád, zvlášť se mi líbí ty profily karet, popisy míst i reálie ale zároveň se není čemu divit když jsou všichni dle mého názoru zkusenými hráči a adminy.
    PS Mary. Rovnou můžeš dát pět hvězdiček i Londýnu pid parou, protože je to úplna stejnl jen vsazeno do jiného prostředí a hry RPG tam byly také krásné než jsem se dostal do problémů. Nu což je dobré že zde není tak mjlo RPG podobných TMĚ a Alagaesii.aspone.cz Jinak opravdu krásné zhodnocení.

    OdpovědětVymazat