10. května 2011

Hodnocení Škola noci RPG od Mary

Škola noci****

Autor: Aellai

http://rpg-skola-noci.blog.cz/


Hodnocení od správce RPGblogy:

Design:

Design prošel od mé poslední návštěvy celkem dost velkou změnou. A ta změna se mi opravdu líbí. Sice je obrázek záhlaví jen malý a není tam moc obrázků, ale kupodivu i tak vypadají stránky velice dobře. Menu se mi také líbí - je přehledné a noví hráčí se lehce zorientují.

Jak často hráči RPG hrají:

Prošla jsem všechny místnosti a narazila jsem pouze na jednu, kde nebyl ani jediný příspěvěk - "Pokoje pro hosty". V jiných místnostech se vyskytuje spoustu příspěvků a to i z posledních dní. Hráčů je přihlášených celkem hodně a to jak studentů, tak profesorů.

Aktivnost autora blogu:

Musím říct, že od posledně se blog opravdu pohnul směrem dopředu. Autor na něm opravdu pracoval a to jak na designu, tak na textech. Co se mi líbí je například "Detailní popisy míst", na které najdete odkaz dole v menu. Popisy míst tedy nejdou přímo u místností, ale zájemci si je mohou přečíst právě tam. Dále se mi líbí článek "Infromace pro nováčky", což je určitě užitečné pro každého začínajícího hráče. Dále se mi pak líbí zpráva o aktuálním počasí v RPG, které najdete nahoře pod záhlavím.

Možnosti RPG:

I když je to škola, nikde jsem nenašla, že by se v RPG nějak vyučovalo. Pokud to tam je a já jsem si nevšimla, tak se omlouvám. To je asi to, co mi tam chybí. A také jsem tam nenašla nic, co by hraní nějak oživilo. Přijde mi, že je to prostě jenom o tom, že hráči přijdou do herní místnosti a tam něco hrají a pak odejdou a že na zbytku stránek se nic moc neděje (krom profilů postav).

Celkový dojem:

Stránky se mi líbí a udělaly na mě dojem. Chybí mi tak ale nějaký nápad, nějaké oživení hry. Proto v tuto chvíli dávám pouze čtyři hvězdičky.

Hodnocení aktualizováno: 28. června 2011. RPG se z původních dvou hvězdiček dostalo na čtyři.

Pro autora tohoto blogu: Pokud něco na svých stránkách upravíš, můžeš zažádat o aktualizaci hodnocení přidáním komentáře k tomuto článku.

4 komentáře:

  1. Takže bych asi ráda řekla, že naše škola prošla proměnou, kterou si myslím zasloužila a doufám, že tentokráte už bude hodnocení, ba i jen o chloupek, lepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Takže předpokládám, že je to žádost o aktualizaci hodnocení, že?? ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, nějak se mi povedlo to špatně zformulovat... omlouvám se :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nic se neděje..;).. tak já aktualizaci provedu. Přednost mají ale nově přihlášené RPG, takže to nebude hned, ale do 14 dnů by to mělo být na 100%..;)

    OdpovědětVymazat